Ledig deltidsstilling!

Søknadsfrist: 15. august – send søknad og CV til terese@hanske-hallen.no. Merk “SØKNAD”.

Vi søker butikkmedarbeider til deltidsstilling i butikken i Oslo sentrum.

Arbeidstiden vil være fast én ukedag ca 9:30 – 17:30, samt annenhver lørdag 10:00 – 16/17:00 (to lørdager i måneden). I tillegg må du kunne jobbe flere dager i uken i høysesongen fra slutten av november og frem til nyttår. Åpningstiden/vaktene vil da kunne variere.

Vi skal ansette én person til den faste deltidsstillingen, med oppstart/opplæring fra starten av september.

I tillegg ser vi etter deg som har lyst til å jobbe hos oss som julehjelp fra slutten av november og ut januar, med opplæring i oktober/november.

Hvem er du?

  • Du er en naturlig selger, gjerne med erfaring fra salg i butikk.
  • Du er opptatt av god kundeservice.
  • Du lærer raskt, både om produkter og datasystemer.
  • Du er effektiv og selvstendig.
  • Du er ryddig og strukturert.
  • Du er positiv og løsningsorientert, lojal og pålitelig.
  • Du takler hektiske situasjoner med et smil.
  • Det er et pluss om du også er opptatt av estetikk og kreativ vareplassering.
  • I tillegg vil det være mulighet for å bidra til nettbutikken ved å skrive tekster, ta bilder til sosiale medier og annet. Kreativitet er i det hele en fordel! Særlig gjelder dette hvis du søker på den faste stillingen.
Hanske-Hallén, butikken i Oslo

Arbeidsoppgaver:

  • Sørge for at kundene får en positiv handleopplevelse gjennom god kunnskap om produktene vi fører. Dette gjør du blant annet ved å vise kunden hvordan hansker skal sitte på hendene, finne riktig veske/ dokumentmappe/ PC-veske / paraply / lommebok for deres behov – og ved å ha en positiv innstilling. Du er butikkens ansikt utad!
  • Noen dager vil arbeidsoppgavene også inkludere utpakking av varer og varepåfyll. I tillegg til er det viktig å holde butikken ryddig, oversiktlig og innbydende.
  • Pakke nettordre: Nettbutikken www.hanske-hallen.no er en viktig salgskanal. En viktig oppgave også for deg som jobber i butikken, er å pakke varer kjøpt på nett – og levere hos Postkontoret i Vika ved endt arbeidsdag (kun hverdager). I perioder der trykket er stort i butikk og nettbutikk, vil vi sette ekstra ansatte på håndtering av nettordre.
  • Andre oppgaver knyttet til nettbutikken vil være å legge ut bilder av nye varer (fra leverandør, eller bilder tatt av oss), muligens også skrive produkttekster. I tillegg vil du bidra med å svare på e-poster til kundeservice. God skriftlig fremstilling er derfor viktig.

Som nevnt er kreativitet en fordel. Vi vil gjerne høre fra deg som også kunne tenke deg å ta lifestyle-bilder som en del av jobben! Utover pakking av nettordre, vil oppgaver knyttet til nettbutikken kunne løses på hjemmekontor etter nærmere avtale.

Vi har lager på Billingstad. Det kan tenkes at vi trenger hjelp til utpakking av varer eller andre oppgaver og spør om du har lyst til å bli med på det.

Hva kan vi tilby deg?

  • En selvstendig stilling i en etablert, men nyoppusset butikk.
  • God personalkjøpsordning.
  • Ryddige forhold, pensjonssparing.
  • Timelønn, med helgetillegg på lørdager etter kl 13.
  • 100 % tillegg på søndager (kun aktuelt i desemer).

Høres dette ut som noe for deg? Da gleder vi oss til å få søknaden din!

Send søknad og CV til daglig leder Terese Hallén-Hasaas, til terese@hanske-hallen.no. Spørsmål om stillingen kan sendes til samme adresse, eller du kan ta kontakt på telefon 456 33 427.

Søknadsfrist: 15. august 2021.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *